lauantai 11. elokuuta 2012

Pari linkkivinkkiä

Pari linkkivinkkiä näin lauantaiaamuna.

Mä en itse tee tilauksesta yhtään mitään (muuta kuin kaikkein läheisimmille sukulaisille ja ystäville), koska haluan pitää harrastuksen harrastuksena ja ei mulla oikeasti edes olisi aikaakaan mitään ylimääräistä tehdä. Jotkut on armeijaleskiä. Mä oon käytännössä työleski.. tai ainakin työ-yh.

No mutta asiaan siis. Monet lukijoista oottekin todella taitavia käsillä tekijöitä itsekin mutta jos siellä seassa on joku kaipailee hyviä vinkkejä henkilöistä, jotka niitä tilauksia käsintehdyistä tuotteista ottaa vastaan, mulla on kaksi vinkkiä teille antaa.

Lastenvaatteita ja kestoilutuotteita
Ensin ihana ystäväni jo 25 (!) vuoden ajalta. Hulda -puodin Pauliina ompelee lastenvaatteita, kestotuotteita yms. Veikkaan, että ompelee melkeinpä mitä vaan osaa pyytää. Hulda-puodin löytää myös Facebookista. Käykääpä tykkäilemässä niin saadaan seuraava arvonta aikaiseksi.  =)




Neuleita
Ja toisena internetin ihmeellisessä maailmassa tutustuttu Äidin lintu -blogin pitäjä. Lintuemo neuloo aivan ihania neuleita. Jos ei omissa käsissä puikot ja silmukat pysy järjestyksessä niin ei muuta kuin laittamaan Lintuemolle viestiä! Äidin linnussa on nyt menossa myös arvonta, käykääpä ihmeessä osallistumassa, vaikka se mun voittomahdollisuuksia pienentääkin. =D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentistasi!